Nog drie weken - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Manon Loonen - WaarBenJij.nu Nog drie weken - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Manon Loonen - WaarBenJij.nu

Nog drie weken

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 Maart 2008 | Nederland, Dongen

Mijn eerste bericht (nog vanuit een regenachtig Nederland) op deze site. Want iedereen vroeg natuurlijk die hoorde dat ik drie maanden op reis ging of ik ook zo'n site bij ga houden en natuurlijk doe ik dat ook, al is het maar voor mezelf, ik ben namelijk niet zo goed in het bijhouden van een dagboek en ik denk dat het op deze site wat makkelijker zal gaan. Voor degene die nog niet op de hoogte zijn van mijn reisbestemming: het is australie geworden. Ik weet het, ik heb maanden geroepen dat ik naar Canada zou gaan, maar na lange tijd piekeren en dubben heb ik toch besloten om naar Australie te gaan en ik moet zeggen ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Als ik de verhalen hoor van alle mensen die mij zijn voorgegaan naar Australie moet het een prachtig land zijn met hele vriendelijke inwoners. En qua backpacken is het natuurlijk een makkelijker land dan Canada (ooit in mijn leven ga ik nog wel naar Canada, als ik wat meer reiservaring heb opgedaan!!).
Maar goed, nu dus nog in het regenachtige Nederland, en niet meer op mijn kamertje in Tilburg maar bij mijn moeder in Dongen voor de aankomende drie weken. Ik heb gisteren de sleutel overgedragen aan mijn onderhuurster en had stiekem toch wel een beetje moeite. De aankomende drie weken ga ik nog wat geld verdienen hier in het verpleegtehuis in Dongen en mijn reis voorbereiden. Mijn inentingen (voor die vijf dagen in Bangkok :( heb ik van de week al gehaald, gelukkig had ik alleen last van mijn linkerarm anders had ik van de week niet zo goed kunnen bowlen ;) Een backpack kan ik gelukkig lenen van mijn lieve zusje (ik hoop dat je dit leest Daf ;). En goede loopschoenen en sandalen heb ik van mijn moeder gekregen (ik kan er wel lief bijzetten maar ze leest dit toch niet). En gelukkig past er toch niet al te veel in een backpack, dus heel veel kleren kopen is een beetje overbodig.
Ik ga een eind aan mijn eerste verhaal breien want mijn bezigheden hier in NL zijn toch niet erg avontuurlijk en interessant. 22 april vertrek ik met een aantal anderen (groepsvlucht) naar Sydney, daar komen we dan 24 april aan, dus zo rond die tijd zal mijn tweede berichtje op deze site te lezen zijn.
Groetjes!!!

  • 30 Maart 2008 - 12:30

    Marlous:

    Spannend!! Leuk dat je ook een website gaat bijhouden, want geloof me, het is op die manier veel makkelijker om iedereen op de hoogte te houden van je verhalen en achteraf hoef je geen ellenlang verhaal over je ervaringen te vertellen. En voor jezelf is het ook hartstikke leuk om het later weer terug te lezen (af en toe lees ik nog eens een verhaaltje uit de States en dat is echt grappig EN een fantastische herinnering). Alleen maar positieve punten dus :)
    Ik ben benieuwd wat je van Oz gaat vinden en wat je van de verschillen vindt en of je ze uberhaubt opvallen. Leuk dat je ook nog naar Bangkok gaat! Ik beantwoord je mail snel, maar waarschijnlijk na dinsdag. Geniet van de voorkriebels!

    xx Marlous

  • 30 Maart 2008 - 14:45

    Anke:

    Hee Manon,

    Echt leuk dat we je kunnen volgen via deze website! Het lijkt me erg leuk om op de hoogte te blijven van alle avonturen die je gaat beleven.
    Veel succes met alle voorbereidingen & tot vrijdag op de vergadering :)

    Liefs Anke

  • 31 Maart 2008 - 07:14

    Ivonne:

    hey Manon!
    leuk dat je ons op de hoogte gaat houden van alle culturele bezienswaardigheden die je gaat bezoeken, of ga je ons op deze site ook op de hoogte houden van al je stapavonturen in de outback ;-)?
    x

  • 31 Maart 2008 - 20:00

    Rita:

    Manon! Waarom heb ik geen emailalert gekregen??
    xx Rita

  • 01 April 2008 - 16:44

    Marleen:

    Hey Manon,
    Leuk deze website! Ik heb er toen alleen maar leuke reacties op gehad en dat zul jij ook krijgen. Het is altijd leuk voor anderen om te lezen en voor jezelf om de reacties te lezen.
    Veel plezier alvast met de voorbereidingen en ik spreek je volgende week.
    Groetjes Marleen

  • 03 April 2008 - 21:46

    Rosan (AB):

    Hey Manon,

    En zo kan ik jou ook in de gaten houden ;) Nou hopelijk tot snel! Ik heb d'r zin in!

    Groetjes

  • 09 April 2008 - 09:56

    Maartje:

    Heey Manon,

    Hoe gaat het met de voorbereiding voor je reis.
    Al een beetje gewend om niet meer op je kamer te wonen.
    Eventueel volgend weekend nog ergens een gaatje om een drankje te doen.

    X Maartje

  • 18 April 2008 - 07:51

    Vincent:

    Hoi manon,

    heel veel plezier daar de komende maanden en erg leuk dat we je avonturen kunnen volgen.

    grz Vin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2008

Bangkok

21 Juli 2008

laatste dag in australie :(

07 Juli 2008

update

25 Juni 2008

Bikini tijd!!!

15 Juni 2008

Outback adventure!!!
Manon

Actief sinds 21 Maart 2008
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 14876

Voorgaande reizen:

16 Juni 2017 - 27 Juli 2017

Quality time met Daan en de kids!

22 April 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: