test-test - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Manon Loonen - WaarBenJij.nu test-test - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Manon Loonen - WaarBenJij.nu

test-test

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

19 April 2008 | Nederland, Dongen

Hallo allemaal!!

Ik had in mijn vorige bericht gezet dat het tweede berichtje vanuit Sydney zou komen, maar aangezien ik van vrijwel iedereen hoorde dat ze geen mailtje hadden ontvangen van mijn bericht, plaats ik maar een "test" bericht. Het moet natuurlijk wel allemaal goed werken voordat ik dit kikkerlandje ga verlaten en het avontuur in australie ga opzoeken. Nu ik dan toch hier aan het typen ben kan ik mijn verhaal wel wat uitbreiden met een update over mijn laatste dagen hier in Nederland (voor degene die het interessant vinden en anders lees dit bericht maar niet en wacht op mijn volgende bericht uit australie). Maar goed, vandaag laatste dagje gewerkt in het verpeegtehuis, waar ik vrijwel de hele dag aan mijn reis liep te denken wat onder andere kwam door een bewoonster die me ongeveer vijftig keer vandaag heeft gevraagd wanneer ik vertrek en voor hoe lang en me ongeveer even vaak een goede reis heeft gewenst (hier gaf ik natuurlijk graag antwoord op). Ook hadden de bewoners nog wat geknutseld voor me (onder leidng van Chantal, mijn moeder heeft het al een mooi plekje in de huiskamer gegeven ;).
Van het weekend nog de laatste voorbereidingen, heb vrijwel alles al in huis wat ik nodig denk te hebben, heb tuurlijk nog het eea van mijn moeder gekregen (want tja straks ben ik er toch drie maanden niet en bespaart ze weer geld!) Dus ga maar eens kijken of ik alles in mijn back pack krijg gepropt en hem dan ook nog op mijn rug kan krijgen.
Nou mensen, dit was dan echt het laatste bericht vanuit nederland en ik beloof niet eerder dan vanuit Sydney weer iets van me te laten horen.

  • 18 April 2008 - 22:13

    Erik:

    Heb nu je mailtje wel gehad. Ik ga je volgen. Heel veel plezier!!

  • 19 April 2008 - 08:20

    Noor:

    goed bezig!
    tot vanavond!
    xx

  • 20 April 2008 - 08:47

    Ingeborg:

    hoi manon,
    dit test bericht wel ontvangen, dank je wel!
    Heel veel plezier komende maanden, ik ga je verslagen volgen.

  • 20 April 2008 - 22:41

    Jet:

    Manon, maak er een leuke reis van. We zullen je volgen

  • 21 April 2008 - 05:50

    Inge:

    Hey manon,

    Je kunt de uurtjes nu gaan aftellen... spannend!!! Ik ben nu al benieuwd naar al je avonturen, hou ons op de hoogte!

    En natuurlijk heel erg veel plezier toegewenst!

    X inge

  • 21 April 2008 - 08:40

    Monique:

    Hallo Manon,

    Leuk zo'n site! Ik ga je zeker volgen tijdens je grote avontuur aan de andere kant van de aardbol! Heel veel plezier, pas goed op jezelf en geniet er vooral erg van!

    Groetjes,
    Monique

  • 22 April 2008 - 06:47

    Eef:

    Hey meis!

    Een heel goeie reis en we mailen! Veel plezier, dat gaat vast helemaal goedkomen.

    Kus, Eef

  • 22 April 2008 - 08:53

    Suzan:

    Ha Manon!

    Spannend joh dat je helemaal naar de andere kant van de wereld reist! Vind 't echt knap! Wanneer ga je precies? Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. Maar gelukkig blijf ik nou toch op de hoogte! Heel veel plezier alvast! En succes met voorbereiden!

    xx Suus

  • 22 April 2008 - 14:40

    Coby:

    Dit was een goede test, heb veel plezier en pas goed op jezelf.
    We zullen je volgen.

  • 24 April 2008 - 09:03

    Peter Van Den Dungen:

    een heel mooie reis toegewenst en we zijn benieuwd naar je verhalen

  • 24 April 2008 - 09:33

    Daphne:

    Hey Zus,

    Ben je al aangekomen?? Moet volgens mij onderhand wel!!! Heb je een goede reis gehad? Hoop van wel!!! Ik zal je even op de hoogte houden vanuit Breda!!! Heb namelijk een appartement!!! kan er vanaf 8 mei in en hoef helemaal niet veel te doen, ligt al een mooie laminaatvloer in en alles is nog mooi wit, misschien dat ik wel weer een muur een kleurtje wil geven. En een logeerkamer :)
    En Breda heeft gewonnen met mijn tent is top, was groot feest op de markt, erg leuk!!
    Laat maar wat horen als je aangekomen bent en veel plezier met Marloes!!!

    Kus

  • 24 April 2008 - 20:12

    Mama:

    hoi manon, werd verrast vannacht door mijn mobiel. goed aangekomen.ik kon gerust weer verder slapen. Ben benieuwd wat je te vertellen hebt. met mij alles goed, heb zin in m'n vakantie. mogelijk Daphne helpen verhuizen . Manon, geniet ze , Marloes en haar ouders de groeten.
    liefs, mama.

  • 25 April 2008 - 11:38

    Ivonne:

    hey Manon, dacht zal eens op je site kijken of je goed aan bent gekomen, maakte me al helemaal druk ;-), maar gelukkig lees ik het berichtje van je moeder dat alles goed is gegaan :-)
    Ben benieuwd naar je verhalen
    x

  • 25 April 2008 - 14:58

    Kleine Wendy:

    He manon heel veel reis plezier en neem alles goed in je op! Geniet ervan hoop dat je goed aangekomen bent. doei doei

  • 26 April 2008 - 08:00

    Loes:

    Hee Manon, waar blijft je eerste bericht vanuit Australië? Ben benieuwd hoe het daar is!! Hoe is je reis verder gegaan? x Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2008

Bangkok

21 Juli 2008

laatste dag in australie :(

07 Juli 2008

update

25 Juni 2008

Bikini tijd!!!

15 Juni 2008

Outback adventure!!!
Manon

Actief sinds 21 Maart 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 14895

Voorgaande reizen:

16 Juni 2017 - 27 Juli 2017

Quality time met Daan en de kids!

22 April 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: