kort berichtje - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Manon Loonen - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Manon Loonen - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Dunedin

hallo,

even een kort berichtje:

voor degene die het leuk vinden, ik heb bij mijn vorige bericht een video geplaatst van mijn skydive! En ik heb wat foto's geplaatst op de volgende website:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MRRFLGKN

Ik hoop dat alles goed is gegaan, en degene die willen de foto's kunnen bekijken, is misschien makkelijker dan op hyves.

fijn weekend allemaal en tot snel weer,

liefs manon

  • 17 Mei 2008 - 05:37

    Marlous:

    Lekker kontje Manon!! ;-)

    En de andere foto's zijn ook mooi natuurlijk!

  • 17 Mei 2008 - 07:55

    Leah:

    Wat een mooie foto's! En wat een leuke chocoladewagen!Ik had dat sky-diven trouwens nooit achter jou gezocht, petje af!
    xxx

  • 17 Mei 2008 - 12:24

    Adriaan En Hannie:

    Hoi Manon,
    Wat een moedige beslissing om in je eentje deze reis te maken maar wat een superervaring!! Prachtige foto's en video!! We genieten met je mee.
    Liefs Adriaan en Hannie

  • 18 Mei 2008 - 00:40

    Rosan:

    waaaauuuwww wat een mooie foto's!! Dat heb ik gelukkig ook in het verschiet! Hoe bevalt de magicbus by the way? Het filmpje kan ik op deze computer helaas niet bekijken.. groetjes!

  • 19 Mei 2008 - 14:32

    Esther:

    Heeey manon,

    Heb je even opgezocht! Super wat je allemaal hebt meegemaakt al!
    Hoop dat we elkaar nog meeten!

    kus Esther

  • 19 Mei 2008 - 16:52

    Loes:

    Hee Manon, Wauw, wat goed man! En wat een lef, hang je daar boven in die lucht, pfffff. Knap hoor, en mooie foto's!!! Groeten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2008

Bangkok

21 Juli 2008

laatste dag in australie :(

07 Juli 2008

update

25 Juni 2008

Bikini tijd!!!

15 Juni 2008

Outback adventure!!!
Manon

Actief sinds 21 Maart 2008
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 14893

Voorgaande reizen:

16 Juni 2017 - 27 Juli 2017

Quality time met Daan en de kids!

22 April 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: